سلااااااااااااااااااامو دلم واسه همتون تنگیده.بابا من ازین به بد پست میذارم چون لپ تاپم خراب شده بود پست نمیذاشتم ولی الانم با این که سخت افزارش سوخته میتونم پست بذارمممممْ!اخخخ جووووووون!

وایییییییییییییییییییی!