سلامی مجدد!
سلااااااااااااااااااامو دلم واسه همتون تنگیده.بابا من ازین به بد پست میذارم چون لپ تاپم خراب شده بود پست نمیذاشتم ولی الانم با این که سخت افزارش سوخته میتونم پست بذارمممممْ!اخخخ جووووووون!
وایییییییییییییییییییی!![]()
![]()
+ نوشته شده در شنبه ۱۳۹۰/۰۱/۲۰ ساعت 9:2 PM توسط کاملیا
|
سمپادی چیست؟موجودی عجیب که دیگران از درک ساختار وجودش عاجز مانده و وی را در کنجی دور از جامعه در کلاس هایی با همنوعانش سازماندهی(قرنطینه)کرده اند.