سلامممممممممم!

خوبین؟

امروز همه به این پی بردیم که سطح علمی مدرسه میرزا کوچک خان پایینهههههههههه!

ما هم اخه سمینار داشتیم!

اصلا رشته الکترونیک نداشتن برای سمینارشونن!!!!

تازه توی روز پیش سمینار هم برای اینکه ضایع نشن  گفتن که داور الکترونیکمون نیومده! نگو اصلا داوری وجود ندارههه!

امروزم که نتایج سمینار اومد طرح الکترونیک مارو رد کردن.خب بگین داور ندارین بهتره!درسته که ابروریزیه ام نه تا این حددددددددددد!

 میگفتین تا ما این همه نیایم خارج شهر !

دیگه دیگه!سمینارشونم که بدون فرزانگانیا سر جمع فقط ۶ تا طرح دارههه!

این حرفه تموم بچه ها بود نه فقط من!

بای تا بعد!                                                  کاملیا