این بود سطح علمیتوننننننننن!!!
سلامممممممممم!
خوبین؟![]()
امروز همه به این پی بردیم که سطح علمی مدرسه میرزا کوچک خان پایینهههههههههه!![]()
![]()
![]()
ما هم اخه سمینار داشتیم!![]()
اصلا رشته الکترونیک نداشتن برای سمینارشونن!!!! ![]()
![]()
![]()
تازه توی روز پیش سمینار هم برای اینکه ضایع نشن گفتن که داور الکترونیکمون نیومده!
نگو اصلا داوری وجود ندارههه!![]()
![]()
امروزم که نتایج سمینار اومد طرح الکترونیک مارو رد کردن.خب بگین داور ندارین بهتره!درسته که ابروریزیه ام نه تا این حددددددددددد!![]()
میگفتین تا ما این همه نیایم خارج شهر !![]()
![]()
![]()
دیگه دیگه!سمینارشونم که بدون فرزانگانیا سر جمع فقط ۶ تا طرح دارههه!![]()
این حرفه تموم بچه ها بود نه فقط من!
بای تا بعد!
کاملیا
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۳۹۰/۰۱/۲۳ ساعت 5:53 PM توسط کاملیا
|
سمپادی چیست؟موجودی عجیب که دیگران از درک ساختار وجودش عاجز مانده و وی را در کنجی دور از جامعه در کلاس هایی با همنوعانش سازماندهی(قرنطینه)کرده اند.